Blogmeet #2

Standard

Foto by Ionut Anisca

Dupa principiul tot ce-i frumos trece repede, a trecut si blogmeet-ul nr. 2 din acest an. Oameni faini, ca de obicei, cred ca am batut din nou un record de prezenta. Ne-am simtit bine, eu cel putin, m-am simtit mai “in largul meu” decat data trecuta, poate pentru ca deja ii cunosteam pe majoritatea… Am discutat… in mod special despre campania #cudrag… Cu drag (de la bloggeri :)) pentru oricine are nevoie, campanie care mie mi se pare geniala. A da ceva fara a astepta absolut NIMIC in schimb este un exercitiu deosebit pe care sper sa reusim sa il punem in practica.

Proiectul consta in “daruirea” unui zambet fara a astepta nimic in schimb. Ne propunem sa lasam cate un cadou prin oras, lucruri marunte, care sa aduca un zambet pe fata cuiva. Cadoul va avea mesajul “Cu drag pentru oricine are nevoie. E randul tau sa daruiesti un zambet” si speram ca astfel sa reusim sa ii facem si pe ceilalti sa daruiasca.

In incheierea blogmeet-ului am avut pare de un super friends folkmeet care pe mine personal m-a uns la suflet, cum se intampla de obicei cu muzica folk. Ne-au incantat Grupul Motto si Feri Teglas.

Concluzie… o seara absolut speciala cu oameni absolut speciali. Va multumesc tuturor!

One response »

Leave a Reply

