Te apreciez, prietene, pentru ca…

Standard

20130813-004714.jpgParca cu cat se apropie primavara mai mult, cu atat devenim mai optimisti. Feri ne-a propus pentru saptamana aceasta o tema frumoasa care ne face sa ne gandim putin la cei din jur si sa ne aducem astfel aminte sa le mai si multumim.

Se spune ca mai bine prieteni putini si adevarati… Ei… reflectand astazi putin, mi-am dat seama ca am prieteni destul de multi si adevarati🙂

Cel mai si cel mai bun prieten al meu a fost din totdeauna mama mea. Nu am avut si stiu ca nu voi avea vreodata un prieten mai bun, mai intelegator, mai saritor, mai intelept si mai “cool”. Cu mama mea am putut povesti mereu ORICE, a stiut sa stea langa mine si sa taca cand aveam nevoie de asta, a stiut sa ma sfatuiasca si cel mai important… a stiut sa ma lase sa mai si gresesc (cu toate ca stiu ca nu ii putea fi indiferent) pentru a ma lasa sa invat mai apoi din greselile mele. A stiut mereu sa ma tina aproape si nu… nu cu forta ci cu felul ei tineresc de a fi. Stiu ca nu ii voi putea multumi indeajuns, dar stiu ca nu asteapta pentru ca atata timp cat va simti ca este prietenul meu nr.1 va fi fericita… Multumesc mama! Si daca tot se apropie 8 Martie… La multi ani!

Cat despre ceilalti prieteni, cu toate ca unii sunt departe ii simt la fel de aproape ca pe cei de aici. Au trecut alaturi de mine prin bune si prin rele, pe perioada copilariei, a scolii, a facultatii si si-au castigat un loc special in inima mea. Si lor… le multumesc!

Iar cei/cele care s-au alaturat intre timp… simt ca ne-am cunoaste din totdeauna. Nu stiu altii cum sunt (ca sa folosesc o fraza celebra :)) dar pentru mine nu exista nimic mai important decat prietenii. Ce sens are sa te bucuri, sa suferi, sa traiesti daca nu ai cu cine impartasi.

5 responses »

Leave a Reply

