Cei mai buni prieteni ai mei…

Standard

"lipicios" din Greweln

Iata ca ma gandeam acum… ca tot am scris despre prieteni si i-am uitat pe cei mai importanti si atunci… le dedic lor un post separat🙂 Intradevar singurii prieteni care nu te pot dezamagi niciodata si nu au facut-o pana acum sunt… cainii. Fie ca au fost ai mei, ai altora sau de pe strada s-a gasit mereu unul care sa-mi fie alaturi daca eram necajita. De cand m-am nascut nu tin minte sa fi trait mai mult de o saptamana fara sa am un caine. Tata avea un ciobanesc german cand eu m-am nascut… era de pe vremea cand a fost el “fecior”🙂 si care… mi-a suportat toate cele… il credeam eu de plus asa… ca il trageam ba de urechi, ba de coada… si il confundam cu un ponei… El bietul… mai intelept ca mine… si-a dat seama din start ca n-are cu cine-si pune mintea… Ceea ce nu uit este ca ma tragea cu sania iarna.

A urmat apoi Toby… un fox terrier care era deodata cu frate-meu… na… asta da caine destept… multe am trait cu el si va povestesc una scurta cand l-am scos eu la plimbare… eram cu o prietena si intamplarea a facut sa ne intalnim cu tatal ei care ne-a invitat la o prajitura la cofetarie… ei aia n-o puteam refuza (nici acum nu pot) da na… cainele n-avea ce cauta in cofetarie… si am stat eu asa… si i-am explicat ca de la om la om ca trebuie sa stea cuminte, sa ma astepte… ca nu stau mult etc. si… am intrat. Evident ca nu m-o fi asteptat el acu pe mine… si cand am iesit… panica mare… plangand l-am cautat prin jumate’ de oras… cand colo… el ma astepta…. ACASA🙂

"latraretul" de azi🙂

Dupa el… am crescut eu suficient de mare cat sa apar cu cate vreun abandonat acasa si uite asa se face ca la ai mei era mai mult un adapost de caini.

Si acum am mare lipici la ei… eu ii iubesc… ei ma iubesc si pe unde merg se gaseste unul care sa vina dupa mine… azi… asa cum am postat pe facebook… s-a gasit un ghemotoc care sa “se latre” la mine de cate ori ieseam si intram din scoala si… mi-a facut ziua frumoasa… nu puteam sa nu zambesc cand il vedeam.

One response »

  1. Intradevar acesti patrupezi minunati ne fac viata mai frumoasa. Am si eu doi caini luati de pe strada, pentru ca i-am vazut mai flamanzi i-am primit in curte si nu au mai plecat, dar char daca sunt sau nu de rasa ei imi infrumuseteata ziua atat cand plec dimineata la scoala dar mai ales cand vin, ar putea sa stea si in coada numai sa ii iau in seama sau sa ma joc cu ei. Frumos articol, venit de la o persoana care cred ca iubeste aceste fiinte cu mare placere.

Leave a Reply

