#Cudrag pentru oricine are nevoie

Standard

Dupa ce am tot incercat sa promovam campania #cudrag uite ca am reusit si eu sa ies efectiv “pe teren” si sa fac si treaba din spatele calculatorului, cea care iti aduce de fapt satisfactia. Am profitat de vremea calda si soarele de duminica dimineata si am iesit la impartit… zambete.

Am hotarat sa merg prin centru deoarece, duminica fiind, orasul nu e foarte “circulat”… Am lasat ici colo micile atentii si… intradevar este destul de greu sa nu te gandesti ce se intampla mai apoi cu ele. Eram tare curioasa sa stiu daca reusesc intradevar sa rup un zambet, cat de mic dar… am ramas cu speranta. Chestia e ca acum… nu ma mai pot opri🙂

Ideea este… eu am zambit cand le-am lasat… daca cineva a zambit si cand le-a gasit… campania este… un succes🙂

One response »

Leave a Reply

