Modelele din viata… mea

Standard

Desi coincide oarecum cu unele postari mai vechi incerc si azi sa raspund la tema propusa de Bianca Andreea si anume cea despre modelele din viata noastra.

Cred ca fiecare dintre noi isi formeaza de-a lungul vietii un model propriu pe care il urmeaza si pe care… il tot ajusteaza din cand in cand. Binenteles ca fiecare dintre cei cu care ne intalim, cu care petrecem timp ne influenteaza acest model. Astfel ca parte din modelele mele se afla… aici. Sunt cei care m-au crescut, care mi-au format prima imagine despre vata si cei alaturi de care am crescut, intr-un fel sau altul. Exista si alte modele de care sunt inconjurata zi de zi si de la care, unii ar spune, ca nu ai nimic de invatat🙂 Binenteles ca exista multe altele pe langa, cate un actor, cantaret, pictor, politician (din astia… mai rarut asa :)) etc.

Si uite asa exista modele peste tot in jurul nostru si ne influenteaza zilnic intr-o oarecare masura. Eu personal sunt fericita sa le am si nu o sa obosesc niciodata sa… le multumesc.

One response »

  1. Pingback: Care este modelul tău în viaţă? : Conexiuni

Leave a Reply

