Arta de a trai

Standard

Dupa o saptamana absolut nebuna si un weekend pe masura, uite ca reusesc si eu sa-mi fac timp pentru tema noastra saptamanala propusa de data aceasta de domnul Ivan. Greu dom’le greu cu viata asta🙂

Ma uit in jurul meu mereu si imi dau seama ca sunt o “ciudata”… Cum va spuneam intr-un post anterior traim intr-un secol al vitezei, nimeni nu se mai opreste sa se bucure de nimic… Traim pentru a face bani si a demonstra in stanga si in dreapta ce avem… De ce? Pentru ca… asa face toata lumea… Pentru ca asa “se face”… Ajungem sa traim dupa niste sabloane stabilite de unii si de altii pentru a ne mentine la “nivelul lor”, facem tot ce ne sta in putinta pentru a le face lor pe plac, pentru a le obtine admiratia si ajungem binenteles, inevitabil, sa traim viata… altcuiva.

Intradevar a trai este… o arta. Sa poti face ceea ce iti place si iti bucura sufletul, in vremurile nostre, este o ARTA pe care putini o detin. Mi s-a spus ieri “mie imi place muzica (folk)… PENTRU TINE ESTE O PASIUNE” imi dau seama ca acea persoana avea dreptate. Muzica este o pasiune, fotografia este o pasiune, predatul la clasa este o pasiune, povestile cu prietenii sunt o pasiune. Viata este o pasiune pentru mine… traiesc cu pasiune si fac tot ceea ce fac cu pasiune… si sunt… fericita asa. Pentru ca tot ceea ce fac cu pasiune imi bucura si imi umple sufletul… Si cred ca este bine asa… mie imi este bine asa. Sunt o “ciudata” pentru aceste vremuri dar sunt o ciudata fericita🙂

2 responses »

  1. Wow ce ciudată eşti.🙂 Faci totul cu pasiune. Fericit este acela lângă care ţi-o exprimi. Şi eu am fost aşa după terminarea facultăţii. Trăiam viaţa cu atâta pasiune. Dar… au fost atâtea lecţii în 25 de ani. Şi totuşi se spune că lumea pe care o vedem este oglinda noastră. Oare chiar aşa să arăt ?

Leave a Reply

