“Scoala altfel”

Standard

Mi-am dat seama ca desi a trecut mai bine de o saptamana, nu am scris nimic despre saptamana “Scoala altfel” care a avut loc in perioada 2 – 6 aprilie. Probabil ati auzit si voi in stanga, dreapta despre “nebunia” de prin scoli, despre hartiile pe care trebuie sa le faci si prostia asta de saptamana inventata de ai nostri conducatori, pentru ca traim in Romania si avem o pasiune pentru a ne plange si a impartasi mereu ce nu ne e pe plac. (na ca iarasi am fost rea)

Haideti sa va povestesc putin ce a insemnat pentru mine, pentru noi saptamana “Scoala altfel”. Dupa cum stiti (unii dintre voi) sunt diriginta clasei a – IX -a Electro A, de la SNG. Pentru mine aceasta saptamana a fost o minune. Aveam nevoie de asa ceva… am reusit in sfarsit sa imi cunosc elevii putin mai bine (si ei pe mine), sa ne “inchegham” putin ca grup. Ne-am ales impreuna activitatile si eu zic ca a iesit chiar bine. Am vizitat orasul, muzeul care gazduieste expozitia “Mit, fictiune si Realitate”, am avut workshop-uri de comunicare cu psihologul scolii etc.  Binenteles ca marea supriza si bucurie a fost… excursia🙂

Am fost in excursia “Cetati transilvanene”, am vizitat Cetatea Fagarasului, Cetatea Rasnov, Castelul Bran si o manastire deosebita de la Sinca Veche. Am fost cazati la o pensiune deosebita, in Sinaia, New Aosta Garden pe care v-o recomandam cu toata caldura. Un loc deosebit, cu oameni deosebiti carora… le multumim si carora promit sa le dedic o postare separata🙂

Si pentru cei care nu cred ca este posibil asa ceva, le spun ca IX Electro A a fost laudata mai peste tot pe unde am fost… Ne-am inteles perfect, ne-am cunoscut asa cum suntem fiecare, departe de uniforma scolara, am inteles din prima ca suntem un grup si ca asta inseamna sa participam toti la tot ceea ce inseamna organizare… as putea continua asa la nesfarsit numai in cuvinte de lauda. Voi spune doar ca sunt mandra de ei… de noi si asteptam si alte ocazii🙂 Si pentru ca am convingerea ca pozele spun mult mai mult decat vorbele va las o galerie cu cele mai reusite poze…

This slideshow requires JavaScript.

One response »

  1. Pingback: New Aosta Garden, Sinaia « andradatalida

Leave a Reply

