New Aosta Garden, Sinaia

Standard

Si pentru ca promisiunea e datorie, revin acum cu o postare pe care am promis sa o dedic pensiunii New Aosta Garden din Sinaia care a fost gazda noastra in exsursia organizata in saptamana “Scoala Altfel”.

Din momentul in care am ajuns, ne-am simtit cu totii ca acasa. Le-am invadat bucataria, am gatit… am invadat apoi sala de mese si in final cea de jocuri. Ne-am simtit extraordinar si va spun sincer ca acum, daca stau si ma gandesc, nu puteam alege mai bine. Si atat de mult le-a placut elevilor mei, ca deja planuiesc alta excursie (daca ar fi dupa ei pentu o saptamana :)). Nici nu am plecat de acolo si deja imi spuneau ca trebuie sa ne intoarcem.

Domnul Sorin Petcu, gazda noastra desi s-a “laudat” a fi sever, a rezultat mai “bland” decat mine🙂, s-a imprietenit cu baietii imediat si i-a ajutat cu tot ce acestia au avut nevoie.

Va las in continuare niste poze facute de mine, care demonstreaza ca ceea ce se gaseste pe site-ul pensiunii nu e doar de prezentare sau pentru a impresiona (din pacate chestiile astea se practica pe la noi) si ca intradevar camerele arata impecabil🙂

O sa ma reintorc cu drag aici si va sfatuiesc pe voi sa alegeti New Aosta Garden daca sunteti in cautare de cazare prin Sinaia.

This slideshow requires JavaScript.

One response »

  1. Doamna profesoara, VA MULTUMIM pentru cuvintele frumoase pe care le folositi la adresa pensiunii nostre. Nu putem decat sa fim onorati si totodata, sa ne responsabilizeze si mai mult pe viitor, astfel incat….sa avem numai turisti multumiti. Nu am avut mult timp sa ne cunoastem cu totii mai bine, insa in cele 2 zile ati demonstrat calitati de lider. Ati condus grupul dumneavoastra cu o mana de fier, cand a fost nevoie; ati fost ca o mama pentru copilasi, atunci cand ati trebaluit prin bucatarie. Mi-a placut organizarea : nimeni nu a stat cand a fost vorba de pregatirea unui gratar.
    Vorbeati de “duritatea” mea :=) . Pai, cu asa soldati condusi de un comandant cu personalitate, nu a mai fost nevoie sa intervin =)).
    Cu MARE DRAG va asteptam sa reveniti.
    p.s. Ar trebui sa va clonam. Avem nevoie de turisti ca dvs😀

    Cu stima si respect,
    Sorin Petcu

Leave a Reply

