Imaginea din oglinda…

Standard

Ce vad eu cand ma uit in oglinda? Pfff… ma gandesc deja de vreo saptamana la tema asta… pot spune ca pentru mine este cea mai grea… sau poate trec printr-o perioada lipsita de inspiratie, nu zic nu. Am avut si tentativa de a renunta la tema propusa de d-nul Mihai. Pana la urma… am zis sa storc si eu ceva ceva chiar si cu o super intarziere asa de dragul comunitatii… de dragul vostru🙂

Nu intamplator am ales imaginea alaturata. Cam asta vad eu de ceva vreme in oglinda si e… bineeee🙂 Este foarte bine chiar… sa realizez ca POT face multe daca vreau, sa cred ca SUNT  mai puternica decat cred si ca nimic nu ma poate opri daca imi propun ceva cu adevarat.

Ani de zile imaginea era exact invers… foarte mult timp eram “un leu” si ma vedeam “pisica”, credeam ca multe lucruri nu sunt “de nasul meu”…

E… se pare ca acea perioada s-a incheiat si in sfarsit realizez ca desi oameni in jurul meu poarta masti, eu ma pot baza pe mine pentru ca… sunt un LEU🙂

P.S. Mi se pare mie sau ultimile postari sunt… cam la fel… zici ca fac terapie cu mine insami🙂

2 responses »

  1. Îmi place ce ai scris până acum şi mă bucur că te-ai schimbat!E bine să fii tânăr şi să te bucurii de ceea ce poţi realiza.
    Succes mai departe ……… . Mulţi dintre noi nu se pot privi în oglindă din mai multe motive. Felicitări pentru reuşita ta!

Leave a Reply

