Fotbal cu… suflet

Standard

Mi-am propus de la bun inceput sa nu scriu pe aici despre fotbal, in principal datorita faptului ca ma aprind destul de tare cand vine vorba despre asta🙂 Acum imi dau seama ca pe langa muzica, fotbalul ocupa un loc destul de important in inima mea si atunci… de ce nu…

Mi-a fost dat sa traiesc ieri ceva ce nu credeam ca o sa gasesc vreodata pe vreun stadion din Romania. Am fost la meciul baietilor nostri impotriva celor de la FC Petrolul Ploiesti… ce sa va spun… un meci frumos din punct de vedere sportiv, dureros din punc de vedere sufletesc🙂 Tabela a fost un adevarat cosmar… si cu toate astea nu am putut pleca de acolo suparata. Nu am regretat nici o clipa cei aproape 600 de km parcursi… in primul rand pentru ca distanta nu este niciodata prea mare cand vine vorba de a-i sustine pe baieti, si in al doilea rand pentru atmosfera creata de suporterii celor de la Petrolul. Eram destul de dezamagita in ultima vreme de ceea ce inseamna fotbal in Romania. Ieri insa am descoperit ca… DA… este suflet si in fotbal (chiar si in Romania), ca exista pasiune si la noi si din nou primesc o raza de speranta…

Sper totusi ca intr-o buna zi… fie ea cat de indepartata sa se mobilizeze si oraselul nostru si sa realizeze ca sportivii au nevoie de noi… ca noi ii putem duce pe culmi pe care nimeni nu crede ca pot ajunge, ca noi, cei care ne tinem mari iubitori de fotbal sau ai Gazului Metan trebuie sa fim alaturi de ei si la bine dar mai ales la rau…

Pana atunci… Hai Gazuuu… Hai baietiiii… si… RESPECT pentru suporterii Petrolului… Multumesc pentru atmosfera minunata…

13 responses »

  1. frumos articol … multumim … ne bucura sa vedem cat de apreciati suntem … si asta pentru iubirea fata de culori …

  2. Multumim frumos. Esti printre putinele persoane din tabara adversa care spune lucruri frumoase despre ce se intampla la Ploiesti.
    Noi asta vrem sa vedem: spectacol adevarat, fotbal,goluri nu jigniri televizate si altele asemenea. Salutari si respect pentru Medias.

  3. E placut sa vezi ca suntem apreciati , multumesc mult pentru articol ma incurajeaza sa fiu si mai pasionat in ceea ce priveste echipa .

  4. Acest articol mi-a umplut inima de bucurie , fotbalul traieste inca in Romania prin acest tip de suporteri …. sa ne vedem cu bine in urmatoarea stagiune …

  5. Iti multumesc pentru cuvintele frumoase la adresa fanilor Petrolului! Iubesc de la varsta de 4 ani aceasta echipa, m-am “nascut” pe vechiul stadion, daca pot spune asa, locuiesc vizavi de arena de 55 de ani si sunt mandru ca sunt suporterul Petrolului, acum la varsta 60 de ani. Ca simpatizant al echipelor din provincie si mai ales al celor din Ardeal, si Gaz Metan se numara printre simaptiile mele. Va doresc mult succes in sezonul 2012-2013! Va asteptam cu dragoste si respect, din nou, pe “Ilie Oana”! Iti multumesc pentru tot!

  6. Pingback: Oxigen din Ardeal şi din Irlanda « Dragoş Trestioreanu

  7. Multumim pentru postarea ta si nu pot decat sa ma bucur ca vine de la cineva care este din Medias unde tatal meu desi venea de la juniorii din Ploiesti a jucat fotbal la echipa de seniori Gaz Metan Medias.
    HAI PETROLUL!

Leave a Reply

