Yes… we did it again!

Standard

Asa… acum ca mi-a mai trecut si supararea am zis ca ar cam fi timpul sa va povestesc si eu cam ce am facut noi pe 12 mai… Ca si in anii precedenti, Mediasul nu s-a lasat mai prejos si s-a alaturat campaniei Let’s Do It Romania. Ne-am strans cu mic cu mare si ne-am apucat de curatenie. Am fost mai putini ca in alti ani, ce-i drept, dar asta nu a insemnat ca nu am facut treaba buna… ba chiar foarte buna…

Ei, dupa ce am cartat, construit (PETurnul Trompetilor) etc. am ajuns in sfarsit si la ziua cea mare. Putin emotionati (pentru ca de data asta nu stiam exact pe cati oameni contam) ne-am strans cu totii la primarie. Au inceput sa apara voluntarii si uite asa lucrurile au intrat in ritmul normal…

Mi-am facut si eu rapid echipa si am plecat pe teren. Odata ajunsa la locul cu pricina am vazut noi de sus asa o mica vale cu ceva mizerii dar… dupa ce am coborat putin si am inceput a sapa am dat de “comori” nebanuite… Strat, peste strat, peste strat de mizerii, PET-uri, pantofi, sticla, conserve etc. Nu va pot spune ce suparare m-a cuprins dar… am chemat urgent intariri si ne-am pus pe treaba.

Si uite asa in jurul amiezii aveam inca o pata de pamant care respira in voie si asta datorita NOUA. Am preferat sa nu ne mai gandim la cei care arunca, la cei care ar fi putut fi alaturi de noi si am ales sa na gandim mai degraba la faptul ca din acel moment un coltisor de rai respira usurat. Si uite asa ne gandim deja la actiuni viitoare in care sa terminam munca inceputa.

Evident ca dupa atata munca a venit si rasplata… Minunea s-a desfasurat la Gradina de vara Traube unde am avut parte de un minunat recital de muzica folk sustinut de grupul Motto, Virgil Suciu si Emeric Imre care ne-au cantat si ne-au incantat cum o fac de fiecare data (fara exceptie!). Si uite asa pe acorduri de chitara se incheie o noua actiune de reusita la Medias cu oameni frumosi carora… le multumesc🙂

Si acum spunem si noi… Romania e mai curata si datorita noua!

This slideshow requires JavaScript.

 

Leave a Reply

