Primar… primari… voluntari…

Standard

Povestind aseara cu bloggerii (ei povesteau, eu mai mult “trageam cu urechea”) despre alegeri si candidati am hotarat cu totii sa scriem despre ceea ce ne-am dori noi la… primarie🙂

Si uite asa… am stiut imediat ce mi-as dori numai ca… mi-a luat ceva timp sa-mi pun gandurile pe hartie… adica pe blog🙂

La primaria Medias mi-as dori o echipa de VOLUNTARI. As vrea oameni care sa isi doreasca sa fie acolo si nu pentru functie, bani sau alte interese, ci pentru ca intradevar isi doresc sa faca ceva pentru orasul in care locuiesc si pe care il reprezinta. O echipa care sa nu promita, dar sa faca.

De ce? Pentru ca doar voluntarii viseaza ca pot schimba lumea si de cele mai multe ori si reusesc. Pentru ca doar ei isi propun ceva si nu se dau batuti pana nu realizeaza. Si… pentru ca doar ei realizeaza lucruri de care pana si ei se mira ulterior. Neobositi, de neoprit si neingraditi, voluntarii sunt ceea ce avem nevoie la primaria Medias…

… parerea mea🙂

One response »

  1. Voluntarii sunt o specie pe cale de disparitie. Dar, da… asta ar fi unica solutie. Asta presupune sa-si iubeasca mult orasul, sa-si iubeasca semenii si sa fie … probabil extraterestrii.

Leave a Reply

