Aside

ImageMuzica, fotbal, blog, social media, prieteni… cei care ma cunosc ar putea crede ca am inceput sa-mi insir pasiunile… de fapt v-am dezvaluit componente ale unui weekend de vis.

Poate ca stiti deja ca weekend-ul trecut Mediasul a fost gazda a zeci de bloggeri din toata tara, reuniti aici pentru asa-numita “Cupa Bloggerilor“. Oameni faini au batut sute de kilometri pentru a fi impreuna si au contribuit la o intalnire nemaipomenita.

La deschiderea evenimentului am avut parte de un concert deosebit oferit de Marius Matache, Vlad Dulea, Chinezu’, Feri Teglas (colegi bloggeri :)), dar si de grupul Motto si Vasile Mardare. Ca de obicei… muzica buna si oameni… ce sa mai zic… speciali.

In urmatoarele zile, adica sambata si duminica, au inceput “luptele” pentru cupa. Noua echipe de bloggeri au jucat cel mai frumos fotbal si s-au intrecut pentru locul I, care a revenit echipei Mediatic din Cluj… Felicitari baieti!

Una peste alta… un eveniment deosebit cu o organizare excelenta (felicitari tuturor organizatorilor – nu ii nominalizez pentru ca nu ii cunosc pe toti) care mie mi-a umplut sufletul…

Poze gasiti aici.

 

“Blogmeet” mai… altfel

Leave a Reply

