Rascruce…

Standard

De ceva vreme incerc sa scriu… ceva… orice… si nu-mi iese… Am zis ca am un “blocaj”… am incercat sa fac si o reclama/promovare la… orice… numai sa scap.

De fapt mi-am dat seama ca nu poti sa treci peste momente ale vietii si sa te prefaci ca nu exista.

Cei care ma cunosc mai bine stiu… ma aflam de ceva vreme intr-o rascruce de drumuri… destul de intunecata as zice. S-a facut insa intre timp lumina si la mine.

Rascrucea ramane in urma si viitorul… suna bine (daca e sa citez o reclama :)). Eu… aceeasi optimista… aceeasi zambareata (vorba cuiva)… de acum pe un alt drum. Le multumesc mult tuturor celor care imi sunt aproape🙂

Si… ii multumesc unui prieten drag… Sorin Poclitaru… autorul versurilor care urmeaza…

Doua drumuri

Doua drumuri intalnite greu
Printre alte drumuri serpuite
Doua drumuri astazi rastignite
Drumul tau desprins de drumul meu

Multe curbe,multe cotituri
Ici si colo s-a sfarmat asfaltul
Astazi tu un drum strain,eu altul
Cu-amintiri de-o viata drept borduri

Marginile parca s-au tocit
Pietrele s-au ingropat sub ghete
Pe alocuri doar cate-un scaiete
Mai asteapta vreun strain grabit

Poate ca gresim sau poate nu
Poate viata noastra dusa in bagaje
N-a-nteles nimica din marcaje
Si ne-am transformat in ,,eu ‘’si ,,tu’’

N-am sa plang si nici nu vreau sa plangi
Lacrimile astazi nu-si au rostul
Eu voi fi doar ,,fosta’’ tu doar ,,fostul’’
Doi copii ce s-au iubit natangi

Leave a Reply

