Sfarsit si… inceput :)

Standard

Iata ca acum un an si un pic va spuneam pentru prima data “hello world” si acum exact un an va transmiteam toate cele bune… Se incheie acum un an bun pentru mine… Se spune ca e perioada in care tragem linie si ne facem bilantul… Constat cu stupoare ca am bifat majoritatea lucrurilor pe care mi le propusesem la inceput de an… Am avut parte de oameni minunati, de clipe de neuitat… Incep acum o lista noua si sper sa am cel putin la fel de mult noroc si anul care vine…
Voua, cititorilor mei, nu-mi ramane decat sa va urez toate cele bune, la cat mai multe vise si dorinte implinite si un an nou cu sanatate si iubire din plin…
LA MULTI ANI 2013!

20121231-172536.jpg

Leave a Reply

