Love, love…

Standard

ImageAcum aproape un an imi descopeream o pasiune despre care nu stiam ca exista in mine… Am stiut atunci ca trebuie sa-mi gasesc un partener pe masura si… a inceput una dintre cele mai frumoase relatii din viata mea… o relatie cum numai in povesti gasesti si despre care auzisem doar din povesti… Pot spune acum ca vad viata cu alti ochi… cu ochii lui… culori vii… peisaje de nedescris… nimic nu mai e la fel.

M-a acceptat asa… stangace… lipsita de experienta si m-a invatat incet incet, cu rabdare, o multime de lucruri noi. Inca nu sut pregatita… mai am muuulte de invatat, dar stiu ca nu il dezamagesc, ba mai mult… intr-o zi… va fi foarte mandru de mine. Ne potrivim perfect si pot spune fara falsa modestie ca ne sta tare bine impreuna… Am si primit o multime de like-uri amandoi🙂

La multi ani micutului meu NIKON si la cat mai multe cadre bune😀

Deasemenea ii multumesc Cristinei de la care am prins gustul pentru fotografie si lui Christian Wagner care inca nu s-a saturat sa-mi mai tot explice cate ceva ici colo🙂

Leave a Reply

